NO GROWTH - NO PAY

Vezetői Coaching Siker Garanciával

NO GROWTH - NO PAY

... mert "Kockázat nélkül nincs siker!"

A siker garancia itt azt jelenti, hogy a coaching folyamat teljes díját csak abban az esetben kell kifizetni, ha a változás mérhető és hosszantartó fejlődést eredményez az adott vezető viselkedésében, méghozzá az érdekelt felek - azaz a közvetlen munkatársak - értékelése alapján.

A Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching folyamat során, havi rendszerességgel érkezik visszajelzés azoktól a kulcsfontosságú kollégáktól, akikkel napi szinten együttműködik a vezető, .... amennyiben mérhető, pozitív elmozdulások nem valósulnak meg a folyamat végére, nem kerül sor a szolgáltatási díj 90 %-nak kiállítására sem.

Merésznek tűnhet, de bízom annyira a folyamatban, a szakértői háttérben, és az előrehaladást ellenőrző eszközökben, hogy elég bátor legyek felajánlani ezt a coaching hatékonyságára vonatkozó garanciát.

LEGYEN A CÉL A KULCSFONTOSSÁGÚ SZEMÉLYEK MEGTARTÁSA!

Ez a folyamat különösen hatékony olyan, a cég számára fontos emberek támogatásában:

  • akiknek ugyan kivételes erősségeik, és kompetenciáik vannak, azonban vannak olyan fejlesztendő területeik, amelyek ha változatlanul maradnak hosszabb távon már akadályozhatják a karrierjükET, vagy a cég további szárnyalását, vagy a rosszabbik esetben még akár vakvágányra is vihetik azt;

  • akiket a kollégái leginkább úgy jellemeznek, hogy "igen, kiváló szakember, de nehéz vele együttműködni";

  • akiknek jellemzően konfliktuskezelési és/vagy önérvényesítési problémáik vannak.

A folyamat tehát egyszerű - de nem könnyű! A viselkedésváltozás eléréséhez időre van szükség; a vezető részéről bátorságot is igényel, már pusztán az is, hogy nyilvánosan megossza a a saját magára vonatkozó fejlődési szándékát.

Ez az, amiért a folyamathoz szükség van az érdekeltek  - vagyis a különböző szintű munkatársak - közvetlen, aktív és támogató bevonására - ez az a bizonyos "Stakeholder Centered" megközelítés.

12 hónap kell ahhoz, hogy valóban garantálni lehessen viselkedés szinten a pozitív és fenntartható elmozdulásokat, valamint, hogy a bevont kollégák is bízzanak abban, hogy az új szokások ténylegesen "beágyazódtak".

Az alap óraszámon túl, ami havi 3 óra, korlátlan elérést is kap az ügyfél - ezzel is biztosítva a teljes körű támogatást; hiszen a tét mindkét oldalon meglehetősen jelentős.

A Stakeholder Centered Coaching programról röviden:

1. felmérjük a vezetői kompetenciákat - erősségeket, fejlesztendő területeket

2. a vezető kiválaszt egy-két területet, amin fejlődni szeretne

3. kiválasztja a fejlesztésbe bevonni kívánt munkatársakat

4. fejlesztési javaslatokat kér tőlük az adott területre

5. kialakít és végrehajt egy cselekvési tervet

6. gyakorolja az új működést és így teszi a láthatóvá a változást

7. havonta ismétli a 4-5-6 pontokat

8. negyedévente egy online rendszeren keresztül mérjük a fejlődését

A Stakeholder Centered Coaching  program előnyei:

  • Lelki nyugalom - biztos, hogy a coachingba való beruházás hatékony lesz

  • Mérhető vezetői fejlődés - a rendszer méri a magatartás változását és ezzel párhuzamosan az érdekeltek észrevételeit is

  • Fenntartható pozitív viselkedésváltozás - amit az érdekeltek alátámasztanak

  • Időhatékonyság - egy olyan változási folyamat, ami valós időben integrálódik a vezetői szerepbe

  • Megismételhetőség - a vezető eszközt kap a kezése, hogy saját maga vezesse a kultúraváltás folyamatát

-Mélyebb szintű kölcsönhatások - a coach kompetenciák széles körű elterjedése a szervezetben

Egyeztessünk időpontot egy kötelezettségmentes beszélgetésre az alábbi linkre kattinta!

Kapcsolatfelvétel >>>

Ezek is érdekelhetnek: