NO GROWTH - NO PAY
Vezetői Coaching Siker Garanciával

... mert "Kockázat nélkül nincs siker!"
A siker garancia itt azt jelenti, hogy a coaching folyamat teljes díját csak abban az esetben kell kifizetni, ha a változás mérhető és hosszantartó fejlődést eredményez az adott vezető viselkedésében, méghozzá az érdekelt felek - azaz a közvetlen munkatársak - értékelése alapján.
A Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching folyamat során, havi rendszerességgel érkezik visszajelzés azoktól a kulcsfontosságú kollégáktól, akikkel napi szinten együttműködik a vezető, .... amennyiben mérhető, pozitív elmozdulások nem valósulnak meg a folyamat végére, nem kerül sor a szolgáltatási díj 90 %-nak kiállítására sem.
Merésznek tűnhet, de bízom annyira a folyamatban, a szakértői háttérben, és az előrehaladást ellenőrző eszközökben, hogy elég bátor legyek felajánlani ezt a coaching hatékonyságára vonatkozó garanciát.
LEGYEN A CÉL A KULCSFONTOSSÁGÚ SZEMÉLYEK MEGTARTÁSA!
Ez a folyamat különösen hatékony olyan, a cég számára fontos emberek támogatásában:
-
akiknek ugyan kivételes erősségeik, és kompetenciáik vannak, azonban vannak olyan fejlesztendő területeik, amelyek ha változatlanul maradnak hosszabb távon már akadályozhatják a karrierjükET, vagy a cég további szárnyalását, vagy a rosszabbik esetben még akár vakvágányra is vihetik azt;
-
akiket a kollégái leginkább úgy jellemeznek, hogy "igen, kiváló szakember, de nehéz vele együttműködni";
- akiknek jellemzően konfliktuskezelési és/vagy önérvényesítési problémáik vannak.
A folyamat tehát egyszerű - de nem könnyű! A viselkedésváltozás eléréséhez időre van szükség; a vezető részéről bátorságot is igényel, már pusztán az is, hogy nyilvánosan megossza a a saját magára vonatkozó fejlődési szándékát.
Ez az, amiért a folyamathoz szükség van az érdekeltek - vagyis a különböző szintű munkatársak - közvetlen, aktív és támogató bevonására - ez az a bizonyos "Stakeholder Centered" megközelítés.
12 hónap kell ahhoz, hogy valóban garantálni lehessen viselkedés szinten a pozitív és fenntartható elmozdulásokat, valamint, hogy a bevont kollégák is bízzanak abban, hogy az új szokások ténylegesen "beágyazódtak".
Az alap óraszámon túl, ami havi 3 óra, korlátlan elérést is kap az ügyfél - ezzel is biztosítva a teljes körű támogatást; hiszen a tét mindkét oldalon meglehetősen jelentős.
A Stakeholder Centered Coaching programról röviden:
1. felmérjük a vezetői kompetenciákat - erősségeket, fejlesztendő területeket
2. a vezető kiválaszt egy-két területet, amin fejlődni szeretne
3. kiválasztja a fejlesztésbe bevonni kívánt munkatársakat
4. fejlesztési javaslatokat kér tőlük az adott területre
5. kialakít és végrehajt egy cselekvési tervet
6. gyakorolja az új működést és így teszi a láthatóvá a változást
7. havonta ismétli a 4-5-6 pontokat
8. negyedévente egy online rendszeren keresztül mérjük a fejlődését
A Stakeholder Centered Coaching program előnyei:
-
Lelki nyugalom - biztos, hogy a coachingba való beruházás hatékony lesz
-
Mérhető vezetői fejlődés - a rendszer méri a magatartás változását és ezzel párhuzamosan az érdekeltek észrevételeit is
-
Fenntartható pozitív viselkedésváltozás - amit az érdekeltek alátámasztanak
-
Időhatékonyság - egy olyan változási folyamat, ami valós időben integrálódik a vezetői szerepbe
- Megismételhetőség - a vezető eszközt kap a kezése, hogy saját maga vezesse a kultúraváltás folyamatát
-Mélyebb szintű kölcsönhatások - a coach kompetenciák széles körű elterjedése a szervezetben